mgr Małgorzata Krzemien
ul. Główna 5
47-450 Krzyżanowice
pokój nr 16
tel.: (32) 419 40 50 w. 127
e-mail: sekretarz@krzyzanowice.pl
ZAKRESY ZADAŃ SEKRETARZA GMINY
-
Sekretarz Gminy pod nieobecność Wójta i Zastępcy Wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia przez Wójta i Zastępcy Wójta sprawuje funkcje:
-
organu wykonawczego gminy,
-
kierownika Urzędu Gminy,
-
osoby kierującej bieżącymi sprawami gminy i reprezentującej ją na zewnątrz,
-
organu administracji publicznej,
-
organu podatkowego.
-
-
Do zadań Sekretarza Gminy należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
-
pełnienie funkcji kierownika Referatu Organizacyjnego,
-
wykonywanie w imieniu Wójta funkcji kierownika administracyjnego Urzędu Gminy,
-
opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
-
opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
-
opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i samodzielnych stanowisk,
-
nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
-
prowadzenie spraw kadrowych, gospodarkę etatami oraz funduszem płac w Urzędzie,
-
rozstrzyganie spraw kompetencyjnych między pracownikami,
-
prowadzenie spraw osobowych kierowników jednostek podporządkowanych oraz pracowników Urzędu,
-
prowadzenie dokumentacji z zakresu dyscypliny pracy w Urzędzie,
-
dbałość o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
-
dbałość o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenie,
-
prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,
-
przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
-
nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady, Zarządzeń i decyzji Wójta,
-
nadzór nad kompletowaniem dokumentacji prac Rady Gminy,
-
wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległym,
-
koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
-
koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendum i spisami,
-
prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli,
-
sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością:
- Ośrodka Pomocy Społecznej,
- Gminnej Biblioteki Publicznej, -
koordynacja i organizacja spraw związanych z działalnością SP ZLA,
-
nadzór w zakresie przygotowania i przeprowadzenia otwartych konkursów ofert na realizację zadań o charakterze pożytku publicznego, wykorzystania środków przez te podmioty,
-
nadzór nad bezpieczeństwem mienia w Urzędzie,
-
nadzór nad administrowaniem Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz stronami internetowymi,
-
wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta lub z jego upoważnienia.
-
Udostępniający: Sandra Hanka
Wytwarzający/Odpowiadający: Sandra Hanka
Czas udostępnienia: 2017-10-30 12:42:51
Czas wytworzenia: 2017-10-30 12:42:47
wersja do druku |