Bip
grafika: drukuj :: nie drukuj

Wydanie decyzji o organizacji imprezy masowej

  1. W drodze decyzji administracyjnej wójt gminy wydaje zezwolenie na organizację imprezy masowej.
  2. Imprezą masową w rozumieniu ustawy jest impreza sportowa, artystyczna lub rozrywkowa, na której może być obecnych - w przypadku stadionu, innego obiektu nie będącego budynkiem lub terenu umożliwiającego przeprowadzenie imprezy masowej - nie mniej niż 1000 osób, a w przypadku hali sportowej lub innego budynku umożliwiającego przeprowadzenie imprezy masowej - nie mniej niż 300 osób.
  3. Organizator imprezy zobowiązany jest do złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej nie później niż na 14 dni przed datą planowanej imprezy.

    Niezbędne dokumenty:
  • wniosek;
  • załączniki określone w art. 7 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2001 r. nr 41 poz. 465).


Opłaty:

  • wniosek - 5,00 zł
  • każdy załącznik - 0,50 zł
  • wydanie decyzji - 76,00 zł


Jednostka obsługująca:
Referat Organizacyjny
parter, pokój nr 22
tel. (32) 419 40 51 w. 128


Godziny urzędowania:
poniedziałek: od 7:00 do 15:00
wtorek: od 7:00 do 15:00
środa: od 7:00 do 15:00
czwartek: od 8:00 do 17:00
piątek: od 7:00 do 14:00

E-mail: ug@krzyzanowice.pl http://bip.krzyzanowice.pl/