Nabycie nieruchomości (gruntu, budynku, lokalu mieszkalnego, lokalu użytkowego) stanowiącej własność gminy w drodze bezprzetargowej
- Zgodę na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność gminy, każdorazowo wyraża Rada Gminy w formie uchwały. Warunki nabycia konkretnej nieruchomości ustala wójt gminy w wykonaniu ww. uchwały.
- Ostateczne załatwienie sprawy następuje poprzez zawarcie umowy notarialnej. Koszty sporządzenia umowy notarialnej oraz wpisu do Księgi Wieczystej ponosi nabywca.
Niezbędne dokumenty:
- wniosek;
- załącznik mapowy z zaznaczeniem nabywanej nieruchomości.
Opłaty: zwolnione z opłaty
Jednostka obsługująca:
Referat Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Gruntami
parter, pokój nr 3
tel. (32) 419 40 51 w. 142
Godziny urzędowania:
poniedziałek: od 700 do 1500
wtorek: od 700 do 1500
środa: od 700 do 1500
czwartek: od 800 do 1700
piątek: od 700 do 1400
Udostępniający: Marcin Kucza
Wytwarzający/Odpowiadający: Marcin Kucza
Czas udostępnienia: 2009-02-16 15:38:16
Czas wytworzenia: 2009-01-22 10:04:26
wersja do druku |